Khamis, 18 April 2013

jiwa ku ALLAH

selamat pagi alls :)
huhuw~
Alhamdulillah, di pagi hari kita masih bernafas segar :)
terima kasih Allah :)
KEHIDUPANKU
terlalu indah dan selesa dengan Tuhanku 
setiap ujian yang diberikan daripada Allah 
Aku sentiasa akan mencari point yang positive terhadap Allah
iaitu...
Aku bersyukur, dengan kekuasaan dan kekuatanMu ya Allah
Engkau masih tidak melupakanku
ingatanMu terhadap ku terlalu kuat kerana memberikanku ujian yang terlalu dahsyat bagiku
agar aku merintih kepadaMu :)
Subhan ALLAH, ALLAH :'(
kehadirinMu terlalu kuat untuk ku 
sungguh aku adalah pendosaMu
oleh otu, aku bermohon agar Kau ampuniku :'(
bukakanlah jiwa2 yang kosong tanpa Mu
agar mendapat sebuah keredhaanMu
lapangkan hati2 yang ingin memohon hidayahMu
agar tidak terpesong mengejar duniaMu
sesungguhnya, yang pengasih itu adalah Engkau ya ALLAH :'(
ALLAHU..
ALLAHU..
ALLAHU..
I LOVE ALLLAH !
WE LOVE ALLAH !
ALLAH LOVES US 
<3 ALLAH <3
IMAN TOINK TOINK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan